joi, 29 iulie 2010

Fostul viceprimar liberal al oraşului Năvodari, Florin Chelaru, executat de Radu Stroe


Având în vedere faptul că deputatul Gheorghe Dragomir, preşedintele organizaţiei judeţene PNL Constanţa nu a răspuns la telefon ne rezumăm la a prezenta doar punctul de vedere al "inculpatului" precum şi decizia semnată de Radu Stroe prin care-l execută pe fostul viceprimar al oraşului Năvodari, Florin Chelaru.
"Deocamdată eu nu pot să vă spun ce mi se reproşează. În momentul ăsta eu nu ştiu nici măcar din ce motiv am fost dat afară din organizaţia locală şi nici din cea judeţeană sau din Delegaţia Permanentă. Ceea ce a făcut Stroe acolo nu este decât o măcelărire şi o execuţie la comanda unor pseudo-liberali locali. Eu personal nu am aflat de ce sunt dat afară. În momentul în care am depus contestaţie la Curtea de Onoare şi Arbitraj, exact în ultima zi atunci am aflat că sunt dat afară din ordin de la Bucureşti. Eu nu aveam legătură cu Bucureştiul şi trebuia să se dea un verdict întâi la Constanţa. Nu am fost decât executat de marionetele lui Jean Paul Tucan printre care şi acest Stroe. Apoi ar fi trebuit să ajung la judecata Curţii de Onoare şi Arbitraj la nivel naţional. Dintr-o dată mi se ia orice drept de a fi liberal. Stroe îşi permite să mă dea pe mine afară după ce am muncit 12 ani în Năvodari. Eu am muncit ca să ajung unde am ajuns. Este un act mizerabil din partea lor şi ca să fiu mai concis: am să îi dau în judecată şi pe Radu Stroe, şi pe Gheorghe Dragomir şi inclusiv PNL. Stroe şi Dragomir sunt executanţii unui personaj cu probleme de imagine - Jean Paul Tucan", ne-a declarat Florin Chelaru.

Update: Iată ce ne-a declarat, în urmă cu câteva minute, deputatul Gheorghe Dragomir despre acest caz: "Pentru mine cazul Chelaru este închis de mult. Eu l-am rugat în toate felurile şi i-am spus că este bine să rămână în PNL, să încerce să se alăture echipei şi să nu mai aibă aceste ieşiri care fac rău filialei. Nu înţeleg deloc motivele lui. El tot m-a acuzat că am ceva personal, nu am nimic personal nimic. I-am rugat pe toţi colegii atâta vreme cât fac parte dintr-o echipă trebuie să discute în interior şi să nu iasă în presă şi nu să iasă şi să arunce cu mizerii şi acuze fără rost. Probabil că este ceva la mijloc şi chiar nu mă interesează ce interese sau de ce procedează aşa. Am avut o ultimă discuţie cu el după penultima Delegaţie Permanentă când l-am rugat să rămână să stăm de vorbă la finalul căreia mi-a promis că totul se va schimba şi şi-a cerut scuze pentru tot spunând că "ne-am înfierbântat dar uite de luni de astăzi începem alături de echipă" . Numai că din aceeaşi zi au continuat în acelaşi stil şi probabil că cineva îi încurajează. El şi cu încă vreo câteva persoane nu au înţeles că a sta într-o echipă înseamnă în primul rând a te respecta. Dacă vrea într-adevăr aşa cum a spus că este liberal ar fi rămas în echipă şi nu i-ar fi făcut atâtea deservicii. Îmi pare rău pentru orice om care nu înţelege că a rămâne într-o echipă înseamnă totul. Altfel să strigi în gura mare că nu înseamnă nimic. Înjurându-i pe ceilalţi şi apostrofându-i nu e constructiv. Eu nu spun că preşedintele de la Năvodari sau ceilalţi colegi nu au comis erori la un moment dat însă asta nu înseamnă că tu trebuie să fii deasupra lor fiind şi mai violent în discuţii şi în replici. I-am spus că hotărârile care se iau se fac în PNL şi dacă a discutat cu echipa din PSD ceva pentru anumite proiecte la care colaboreze întâi trebuie să vină la partid. Ei nu au venit niciodată şi au făcut discuţiile personal după bunul plac fără să consulte cu Biroul sau să ţină vreodată cont de recomandările pe care le-a făcut Biroul. Din punctul meu de vedere asta este o încălcare a statutului, atâta vreme cât nu respecţi hotărârile Biroului din care faci parte este regretabil. Fiecare om contează în echipa asta şi mie îmi pare rău pentru fiecare om. Eu am senzaţia că este vorba şi de voinţa lui. Eu i-am transmis şi un mesaj: în momentul în care face anul de la data excluderii el poate reveni dacă revine la sentimente mai bune şi crede că poate face faţă, discutăm atunci."

19 comentarii:

  1. Iata dragi colegi cam cu ce se ocupa echipa Stroe-Andreea Lambru- Balasescu. Asa arata democrația despre care dl Antonescu spunea ca este din belșug în PNL. Acum poate înțelegeți de ce unii dintre noi în loc sa dezbata toate acestea la partid, scriu de nebuni pe bloguri.

    Jos Stroe și echipa de ratați de la Secretariatul general!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vasile Buzescu-Craiova29 iulie 2010 la 19:25

    Si ne mai întrebam de ce stagnam la 20% de 2 ani de zile. Pai dacă secretariatul general se ocupa cu epurarea membrilor PNL, în loc sa ne organizeze? Dar cine sa ne organizeze? Andreea Lambru care nu știe sa scrie si care este alintata de liderii județeni "analfabeta lu Stroe"!

    RăspundețiȘtergere
  3. Jos odioșii de la Secretariatul general!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum sa depasim 20 la suta daca ne dam alesii locali afara?

    Jos camarila de la Bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  5. dle Antonescu mai lasa vacanta in tarile calde si fa ceva cu Secretariatul general, ca in curind o sa avem sub 20%. Noua ne cereti bani si munca dar voi acolo la Bucuresti ce faceti?

    RăspundețiȘtergere
  6. Il stiu pe Tucan e un nenorocit. A dat cu masina peste o motocicleta si tot el l-a batut mar pe motociclist! L-a spaguit pe Dragomir si pe Orban si acum pe Stroe vad. Cu oameni ca el nu ajungeti nicaiaeri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Haralambie Florea29 iulie 2010 la 19:45

    Degeaba srieti voi pe bloguri. Lideri nu au timp sa citeasca blogurile. Pe ei ii doare in c_r de noi. Altfel e strigator la cer cun indivizi precum acest Balasoiu fac lege in PNL. Doamne rau am ajuns.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mihai, m-ai acuzat ca eu am spus ce ai facut tu la Craiova cu Valentina. Ai reusit sa ma enervezi si poate spun tot ce stiu eu despre tine. Vezi ca si asa ai probleme cit casa, nu iti mai acuza prietenii de ce nu au facut.

    RăspundețiȘtergere
  9. un membru devotat29 iulie 2010 la 20:14

    Eu continuii sa cred ca dl Antonescu nu stie ce se intimpla. Altfel, as pierde si ultima fărâma de speranta in acest partid!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bala sescu nu e vinovat. Vinovat e Orban ca el l-a adus in partid!

    RăspundețiȘtergere
  11. De acum incolo voi fi umbra lui Balasescu, mai ceva ca ziaristi. Asta ne-a facut partidul ris. Regret ca l-am votat pe Antonescu la congres!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca se tot dau afara oameni din PNL o sa ajungem sa nu mai avem deloc membrii si sa avem procentaje ca taranistii in ziua de azi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Batem pasul pe loc de 2 ani la 20%. Din cind in cind, comanda Stroe un sondaj, stiti voi in ce fel si aparem cu 25-26% sa ne tempereze revolta. Intr-o perioada propice cresterii, PNL stagneaza sau chiar scade. E tot ce poate echipa Stroe-Balasescu.

    RăspundețiȘtergere
  14. balasescu a facut o vizita de ,,lucru" si la Mehedinti,presedintele filialei a votat cu Orban...stroe l-a executat pe vicele CJ Mehedinti...in filiala Mehedinti liberalii se cearta ca chiorii...crin unde esti?

    RăspundețiȘtergere
  15. Are idee careva pe unde e in vacanta Crinuletul?

    RăspundețiȘtergere
  16. domnule Dragomir, dar cum ramine cu acel consilier local din Mangalia trecut la PDL de ceva timp si care nici astazi nu este exclus?

    RăspundețiȘtergere
  17. la fel a procedat Balasescu si la Mehedinti. In urma lui a lasat numai ura si conflicte.

    RăspundețiȘtergere
  18. Victor Ciochina3 august 2010 la 09:00

    A luat Andreea Lambru 10000 de euro de la Tucan sau nu???

    Atunci de ce a dat telefon la alegerile judetene ca din partea lui Stroe si a spus ca Tucan trebuie musai sa intre in biroul judetean???

    ....si cine este aceasta Andreea Lambru...a luat cumva locul dlui Antonescu?

    RăspundețiȘtergere

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...