vineri, 30 martie 2012

Greata marca Tarom

Zilele trecute am vazut o oferta interesanta la Tarom. Si cum am fost curiosi, am incercat sa aflam mai multe detalii despre oferta chiar pe site-ul Tarom. Cum site-ul Tarom nu mergea cel mai simplu a fost sa sunam la un numar de call center Tarom. Pana aici nimic nu este special. La capatul celalalt al telefonului se aude vocea unei doamne care ne intreaba pe un ton nu foarte prietenos cam ce vrem. Explicam faptul ca ofertele sunt interesante si daca se poate sa obtinem mai multe detalii. Foarte deranjata de intrebare ne spune ca putem obtine toate detaliile de pe net. Inca nedumeriti, incercam sa spunem ca nu am reusit sa intram in site-ul Tarom. Raspunsul a venit sec ca se fac niste update-ari si ca este intrerupt un timp. Totusi insistand sa obtinem macar niste date in care oferta ar fi valabila raspunsul a fost ca nu poate sa ne spuna ea noua in ce perioada sa mergem in vacanta. Una peste alta conversatia nu a durat foarte mult pentru ca greata pe care o exprima doamna respectiva prin telefon era de neindepartat.
Atitudini de genul acesta le regasim cam zilnic atunci cand avem nevoie de informatii, in general, de la functionarii institutiilor de stat. Greata pe care ne-o manifesta, deranjul din atitudine sunt niste ‘calitati’ dupa care probabil sunt selectionati cei care ocupa astfel de pozitii. Noi personal ne-am cam saturat de ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Eveniment cu peste 800 de persoane la Romexpo pe 5 noiembrie 2021 organizat de Baroul București

  În condițiile în care în acest moment în București rata de incidență a cazurilor de COVID 19 este de 15,67, pe data de 30 octombrie 2021 a...